Latest Posts

*ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ* | the body shop | pinita colada | polynesian island tiare

By 1:32:00 π.μ. , , ,

*knock knock*

                                                                  
                                     Γεια σας κοριτσια!


Στο πρώτο μου ποστ θα σας δείξω τα δυο πιο τελεια προιόντα που νομίζω οτι διάλεξα γι'αυτό το καλοκαίρι! Είναι της εταιρίας the body shop και πρόκειται για ένα γαλάκτωμα σώματος και ένα body spray.







Το γαλάκτωμα λέγεται Pinita Colada. Έχει άρωμα ανανά και καρύδας το οποίο δεν μπορώ να περιγράψω πόσο τέλειο έιναι! Σου αφήνει μια δροσερή άισθηση στην επιδερμίδα που μυρίζει υπέροχα όλη μέρα!

Το body spray λέγεται polynesian island tiare. Υπάρχει και σε άρωμα, απλά διάλεξα αυτό για να δω αν μου ταιριάζει πρώτα. Μυρίζει γαρδένια και πορτοκάλι και θυμίζει τελείως καλοκαίρι!


Εσείς τα δοκιμάσατε? Αν ναι πείτε μου τις εντυπώσεις σας! Αν όχι, μπορείτε να τα κερδίσετε!

Πως? με 3 απλά βήματα:

1) Αφήστε μου ένα comment κάτω απο αυτό το ποστ
2) Κάντε Like στη σελίδα μου στο facebook
3) Κάντε follow στο blog μου 



Η νικήτρια θα ανακοινωθεί στη σελίδα μου στο Facebook!
Καλή επιτυχία! :)

You Might Also Like

64 σχόλια

  1. Τέλεια! Λατρεύω το άρωμα καρύδας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή ευκαιρία να δοκιμάσουμε τα νέα προιόντα!!! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλη αρχη σου ευχομαι!!!
    ωραιο δωρακι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή Μαρία μου! Σου εύχομαι τα καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη αρχη κοπέλα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη αρχη κοπέλα μου! Σε ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεν τα έχω δοκιμάσει, θα τα αγοράσω και θα σου πω εντυπώσεις..φαίνονται -απο την περιγραφή σου- καταπληκτικά..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kalh arxei...dokimasa k to foraw thn fraoula k thn karida....trellenome einai katapliktika..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Den ta exw dokimasei!!! Se eyxaristoume gia to diagwnismo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστούμε!!!!!δεν τα έχω δοκιμάσει! καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλη αρχη....ευχαριστουμε πολυ για τον διαγωνισμο....(δεν τα εχω δοκιμασει)........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη αρχη! αγαπω την καρυδα παντου !!!
    fb: Marilena Papazachopoulou
    gfc: Marilena P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλη αρχη μακαρι να ειμαι τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλη αρχη μακαρι να ειμαι τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλη αρχη μακαρι να ειμαι τυχερη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστούμε κορίτσι! Καλή αρχή!
    FB: Renata Love Paul
    Google+: Renata Dim

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. fb:olga ristani
    καλο,δημιουργικο ξεκινημα!
    Google+:olga rstani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή αρχή!
    Δεν έχω χρησιμοποιήσει κάποιο από τα προϊόντα, οπότε θα ήθελα πολύ! Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δφν τα έχω δοκιμάσει . Μακάρι να είμαι τυχερή να τα δοκιμάσω τώρα ! Καλή αρχή !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή αρχή κ ευχαριστούμε πολυυυυυυυυυυυυυ για τα όμορφα δώρα... 💖💖💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα ήθελα πάρα πολύ να δοκιμάσω και τα 2 προϊόντα! Πρέπει να μυρίζουν μαγικά!
    mail: f.xanth@gmail.com
    facebook: Φωτούλα Ξανθοπούλου
    Google plus: Fotini Xanthopoulou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό ξεκίνημα για το blog! Πολύ όμορφο giveaway και σίγουρα μυρωδάτο!
    facebook: Alkmini Mini
    mail: alkminipi@gmail.com
    Google+: Αλκμήνη Πι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή αρχή!!! Τέλειος διαγωνισμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλή αρχή!!! Τέλειος διαγωνισμός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλή αρχή!!!! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προιόν!!!!! Μακάρι να είμαι τυχερή, θέλω πολύ να τα δοκιμάσω!!!!
    GFC: Iliahtida
    GOOGLE+: Μένη Πασατσιφλικιώτη
    FB: Μένη Πασατσιφλικιώτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. δεν τα εχω δοκιμασει αλλα θα ηθελα!
    fb Vaso Theodorakopoulou
    google+ Vaso Theodorakopoulou
    email vas_theod77@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. FB vetsougeorgia,gfc georgiavetsou,email georgiavetsou@yahoo.gr μοναδικό ταξίδι σε υπέροχες μυρωδιές.Καλό Καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρέπει να μυρίζουν φανταστικά!Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολυ ωραια τα δωρακια σου.Καλη αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μακαρι να το κερδισωωωωω ! καλη αρχηηη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τέλεια!!!! Ευχαριστούμε πάρα πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστουμε υπεροχα fb + Gfc Despina Chalkidou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ολα τα δωρα που μας προσφερετε μεσα απο αυτο τον ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ειναι υπεροχα μπραβο σας αυτο που σκεφτηκατε να δωσετε χαρα στο κοσμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ευχαριστουμε! Μακαρι να κερδισω!!!! Fb: Μαρία Κατ. Gfc: MARIA KATSIKANI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το Polynesian Tiare μυρίζει όντως τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. δεν τα εχω δοκιμασει αλλα η γαρδενια ειναι απ τις αγαπημενες μου μυρωδιες και τωρα πρεπει να το δοκιμασω! fb: Artemis Papachristou, G+: Vicky A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Τι όμορφα δώρα!!! Σ ευχαριστούμε πολυ για αυτη την ευκαιρία να τα κερδίσουμε ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τέλεια! Λατρεύω το άρωμα καρύδας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά έχω ακούσει τα καλύτερα για αυτά! Χώρια ότι μυρίζουν υπέροχα ήδη από την περιγραφή τους! Καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τρελαινομαι!!!!! ευχαριστυεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή αρχή! Το άρωμα καρύδας είναι από τα αγαπημένα μου! Σε ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ευχαριστούμε πολύ για το δώρο.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. καλη αρχη!ευχαριστουμε για το δωρο!fbερμιονη τσαπακιδου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τέλειο δώρο!!!
    FB: Iosif Grigoriou
    iosifgrigoriou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Υπέροχα. Θα τα δοκιμάσω σίγουρα. FB: Maria Theriaki, goggle account: Maria Theriaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή